Påskgodis?

Hej hopp..

Idag har jag och william varit på bvc, william är nu 77cm lång och väger 11kg.
Det är normalt vid barn i 1 års ålden.
Efter de hämtade min pappa upp oss, när vi kom hem tog jag fram vagnen och gick ut på 2 timmars promenad / jogging pass. Har kännt mig så lat så jag valde att jogga. Ska komma igång med nå tränings pass nu innan man sen ska börja på gym ;)

Annars så på tala om påsk helgen.
Då man brukar köpa påskgodis eller något sådant och pynta.
Mamma och jag köpte lite påskgodis i veckan för att ha det i helgen, smakade idag och måste säga att jag har aldrig tackat nej till godis. Men det smakade blä!
Men för mig känns det bra att jag inte tycker om godis längre som jag gjorde förut.
Men min syrra helena är såklart chockad av att jag inte äter det längre.

Nåväl, godis är inget för mig men ska testa smaka lakrits i helg bara för att testa om jag tycker om det eller inte. XD Tycker jag inte om det blir jag sådär stolt över mig själv, plus att micke kanske är lite stolt på mig också. XD  *Haha*

Nu är det kväll/natt och tänkte ta och lägga mig i sängen på en stund, ser scrubs nu.
Ska ännu se: how i met your mother.

Puss på er
/E



Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0