Morgon promenix..

Natten har inte alls gått så bra må jag säga.
William har vaknat hela tiden. Vet inte varför men tror det var för att det  var ljust i rummet.
Har liksom en ute lampa på baksidan som lyser bra in så han fick komma och sova med mig i mitt rum.
Försökte söva han över 1 timme men icke de och i mitt rum är det mörkare som han är van vid att sova.
I luleå har vi det mörkt i rummet och sen lyser en liten lampa och med svagt ljus. Men men..

Idag vaknade jag 08:00, av att william drog i mitt hår.
Steg upp, gjorde oss morgon fixa.
.,Vid halv 10 tiden begav vi oss ut på en promenix. Molle var
helt galen och hyper, jag tror inte han stog still någon gång barao m jag höll i en snöklimp eller en pinne. Annars sprang han hela tiden. *Haha*

Just nu leker william med mormor och morfar i köket.
Jag ska börja plocka och städa i mitt rum nu lite. Så länge sen jag var hemma så dags för en städning.

Hoppas ni haft en bra start på morgon.







Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0