Inte kunde man då somna!

Tro eller ej kunde jag då inte somna igår kväll.
Vred och vände mig hela natten och så vaknade william 06:30 var det bara att stiga upp. Och nu känner jag mig sådär extremt trött men bara bita ihop. En kopp kaffe piggar alltid upp mig.

Idag ska jag då ut och jogga.
Eller iaf gå extra lång promenix, har nu musik på mp3 och radio på mobilen ifall batteriet skulle ta slut. *Haha*
Vet inte hur kallt det är ute men får hoppas att det är hyfsat så man kommer ut.

Nu kryper william om kring mig och letar en massa saker.
han har hittat min byrå låda med kläder i som han alltid tyckerom att slänga ut alla kläder men stoppa in det vill han inte lära sig ;) *Bus unge*
Nä nu ska jag gå innan alla kläder ligger utsprid på golvet..


Puss på er
/E

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0