Sjuker..

Nu är man sjuk igen.
Hade ont i halsen hela dagen igår och mot kvällen blev min röst hesare och hesare.
Innan man gick och la sig så hade jag knapt någon röst kvar.
Men nu när jag just vaknat så har jag lite mer röst, man hör iaf vad jag säger vilket man inte alls gjorde igår. Man kan säga likadant som johan sa i telefon igår kväll: "vad har du gjort med rösten?" *Haha*
Han fick vara social medans micke bastade med svenne och roger igår kväll/natten.  
Fick värkligen anstränga rösten men det gick inte att prata i telefon så det blev att smsa.
Illa att man ska bli sjuk igen. Något jag värkligen inte tycker om. Nåväl,
Huvudsaken och viktigast att william är frisk, hoppas han inte blir sjuk.

Dagens planer lutar mot att åka hem till haparanda eller om det blir imorgon.
Försökte ringa hem igår men mamma hade inte på mobilen och så har jag
inte nya hemnummret. *illa illa*
Men får se om mamma ringer när hon har slagit på mobilen, skickade
ett sms att hon skulle höra av sig
Annars idag vet jag inte. Åker vi inte hem idag pratade jag och micke om
att kanske åka till brorssan en sväng med william.

Men vi får se vad dagen ger oss.
Kanske blir helt enkelt att bara ta det lungt.


Nu tänkte jag gå ner och göra mig lite te, äta annanas och till william ska jag göra gröt.
Ha en bra dag..

Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0