Morgon!

Igår hade man en bra dag och kväll. Inget jag kan klaga på iaf ;)
Märkte igår att william har börjat ta sig frammåt ibland.
han lägger ena benet som under magen och sparkat ifrån så han tar sig fram.
Jag tror inte det är långt ifrån att han ska börja krypa men han vill ändå gå ner.
Försöker ha han så mycket som möjligt på golvet.  ;)

Idag vaknade man 07:55 av william, har varit vaken sen dess men vi låg
kvar i sängen vi. Men vid 9 steg vi upp så fick han frukost, jag däremot ska snart
gå och ta en kopp te som jag gör varenda morgon nu för tiden.
Har fått upp micke nu också, vilket är bra. *haha*
Dagens planer lutar mot att fara in till stan fort och köpa en hårborste till
mamma och pappa. Lovade att köpa den innan jag åker hem.
Annars så vet jag inte.

Nu tänkte man gå ner och ta sin kopp te.


Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0