Måndag

Halloj!

Sitter framför dum bruken och tänkte ta och uppdatera lite.
Vad sägs om de? :)

Idag började man morgon med ny pressad apelsin juice, sen till lunch vart det nudlar. *Gott*
Nudlar är gott i gott gott. Alla kanske inte håller med men det är de.
Förut åt jag alltid nudlar, då man var stalltjejn vilket jag ännu är men det har man fått ta paus med 1 år. Får börja med de igen nu så småning om. Har fått en massa tips om att komma och rida men har varit tvungen och tacka nej men vem vet, kanske får ta en ridtur om några veckor. Det skulle sitta fint.
Saknar värkligen hästarna/djuren, att vara vid djuren känns så jävla bra.

Nåväl, annars idag har vi varit och kollat nå ärende till micke och for förbi dollar store en snabbis. Hittade inget där, vilket inte förvånar mig. *Haha* Nåmer har det inte hänt hära. Morgon dagen blir att åka till björkis och tillbringa några timmar med min syrra/syrrorna, lilla amanda och saga. :)

Någon mer som vill hitta på något kan ju slå en pling ;)
Nu ringer telefonen..

Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0