Fredag, jobbig dag

Hovva dagen har varit jobbig.

william vaknade halv 8 idag. Som tur och så snäll micke var och lät mig vila till klockan 9.
Mickes föräldrar skulle ju till jobbet men det var bara farfar som var hemma så micke gick ner med honom så william fick busa lite med han också. William är så morgon pigg ;) Men det är bara bra..

Sen steg jag upp, vi åt frukost och skulle sen bege oss till stan för att föra Williams faster helena in till stan men så gick mickes bil sönder. *Inte alls bra* Så fick låna tillslut mickes farfars bil. Så snällt av honom må jag då säga :) Så helena kom in till stan och jag, william och micke kunde fara och handla.

William har varit ganska grinig och gnällig idag också. Mickes morfar kom förbi idag och råkade väcka william men men det gjorde inte så mycket. Den lilla stunden william hann sova gjorde mycket.. *hehe*
Men han har som varit mammig idag.

Nu ikväll har vi inte gjort mycket, micke sålde sin bil och så har jag sett på lets dance med anneli =)
Mer ikväll kommer det då inte hända.
Ska gå och nanna kudden, känner mig inte riktigt kry och har sådan hosta att jag ska imorgon och köpa hostmedicin.  Plus att jag ska ringa hem till haparanda :)
Jag tror pappa och mamma saknar mig och william ganska mycket, Det måste kännas lite tråkigt för dom när inte vi är hemma. William och jag är ju dom som ännu bor kvar hemma, syrran Emma bor ju i piteå så lite tomt och tråkigt måste det ju vara för dom.

Men jag tänker ännu på dom och vi kommer hem mamma/mormor och pappa/morfar =)

Men nu är det god natt..
Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Fröken Anna

Morgonpigg och vaknar halv åtta?! Vänta bara den dagen han vaknar strax efter klockan 5 på morgonen varje dag i ett års tid - det är morgonpiggt!! ;) Halv åtta är ju sjukt lång sovmorgon i min familj... Söt kille ni har! Visst fyller han 1 år snart?

2010-02-27 @ 10:33:03

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0