Varit på vift!

Idag har jag varit i stan, hittade 2 par byxor till william men ingenting till mig. jo, hittade tuggummi till mig ;D. hahah.. men jag har börjat sparar pengar så jag kan shoppa i luleå när jag nu åker dit och köpa till william saker och ting. Det får vi allt se när jag åker mot luleå. Ikväll blir det att slå sig ner framför tv:n, det är ju Idol ikväll som man inte får missa.
Någon annan som ska se de??  

Annars har det inte hänt så mycket idag. Funderade på att fa ut och jogga ikväll men det får bli imon istället. Nu tänkte jag gå och umågs lite med min son..

Bjuder på en bild på molle


Puss på er


Kommentarer
Postat av: Emma

Min vovve :)

2009-09-28 @ 22:00:08
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0