Trist lördag

weei så är det lördag.
 
Snacka om man känner sig deppig och trött. Vaknat tidigt och helt sjukt tråkigt väder. *REGN*
Jag som hoppades på att det skulle bli bra väder men icke de.

Idag ska jag då fixa lite med vagnen och göra den klar. Sålde den igår nämligen ända till gävle. Har fått många som har ringt om vagnen men folk har bott så långt bort och nu ville en tjej köpa den. Har skickat ca 10 foton till henne på vagnen i olika vinklar. Det enda som var med vagnen är en liten spricka i handtaget men det var också när jag köpte vagnen men hon sa att det var ingenting.

Så nu är det liksom dags att kolla/hitta vagn nästa vecka, vill ha en lättare och så en svart eller mörkblå.

Nå nu ska jag skriva ut lite foton..

Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0