Suck

Då var det morgon igen.

Sitter nu igen här framför datorn och chillar, Försöker blogga så mycket jag hinner. Vet att det är folk som följer min blogg som inte har bloglovin så det är ju kul och veta. Det är lltid kul med läsare vid sidan om också. Haha.

Idag ska jag och william ut på prommis, känner mig lite stel igår efter som jag var tvungen och springa hem igår, var med molle och så ringer mamma när jag är typ på gåvägen mittemot buss stationen och coop. Hon ringer och säger att william grinnar helt hysterisk att jag ska skynda mig hem, Så jag och molle sprang så fort jag kunde och var hemma efter någon minut. Sprang hem den vägen bakom ica, och den vägen hem. Skulle inte förvåna mig om någon såg mig men och.! HAHA.. Men när jag kom hem efter någon minut så var han som lite lugn, tog över honom och sen så somnade han vid 9 igen. Han har sovit dåligt inatt, vet inte varför men ibland gör han de. tråkigt värre, har själv inte sovit så bra men det gör inget. är ändå glad.

Det är ju helg fan.! Men vad jag ska göra idag är att försöka hitta på något, vet att jag måste handla iaf. kanske hyra film och se de ikväll och sova tidigt. Men men..

Innan jag gör någonting så ska jag nu gå och dricka ett glas apelsin juice. *Gott*


William inatt ;D *sööt*


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Moster Emma

Har William ap-pyjamasen på? :) Förresten, H&M och Lindex har fina barnkläder. ;) En grej till, kolla min blogg! :D

2009-09-18 @ 15:34:12
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0