Sjuk?

Sitter här framför datorn igen med en kopp te..
William lilla sover, tro eller ej så är jag helt döds trött efter förra natten då william inte sov så bra. Får hopps han sover bra inatt. Själv så håller jag på att bli sjuk, känner mig trött, fryser och lite smått förskyld. Man orkar som inte göra så mycket på dagarna när man inte känner sig helt frisk. Mamma och pappa har bestämmt att om 2 veckor ska vi till syrran emma och fredde så tills de hoppas jag att jag är frisk och inte förskyld eller något. Hatar värkligen och vara sjuk.

Nåväl, imorgon har jag planerat att jag ska städa här uppe, nu bor ju inte emas hemma längre så får damsuga hela över våningen men det är inga problem. Ska byta sängkläder, plocka upp tvätten och vika in kläderna i skåpet + mycket mer jag får städa. *stor städning på g* ;D
Det låter inte så kul att städa men det måste göras.

Nu ska jag ta en filt, krypa ner i sängen och sova.
Sover med både filt och täcke. Då kanske ni förstår hur mycket jag fryser. ;D

Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0