Fixat och donat..

Så nu har man gjort bort en till sak idag, williams kläder som jag inte längre används är nu i en back. Allt rymdes inte så ska ta och köpa en till låda/back i veckan.. Det är som skönt och få saker och ting gjorda så man inte behöver tänka på allt. Gör man inte de som måste göras får man ju en massa saker sen man måste göra och det hatar jag.. helt ärligt blir jag så less att jag vet som inte vart och vad man ska börja med =). Haha..

Nå iaf skönt att få bort de..
Wiliam har nyss ätit, ligger ni på golvet och vänder på sig hur mycket som hälst. Hinner lägga han ner och på någon sekund ligger han på mage. Hahaha. Så gullit. Det tar väl kanske inte så länge tills han börjar åla eller krypa. Någon månad kan jag tro..

Nå nu ska jag gå..


Bjuder på en låt hära ;D


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Emma

Kan han vända tillbaka då från mage till rygg? :)

2009-09-29 @ 17:47:31
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej. :) Hinner inte nu, kanske sen när jag är ledig igen så kanske. :P

2009-09-29 @ 23:32:56
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0