Då var det kväll igen ..

Och imon är det ny dag och helg. Äntligen
Hade tänkt åka till luleå igår men det blev ändring när jag pratade med micke igår så nästa helg blir det först. Jag som hade planerat att fara i helg men det gör inget. Det skadar ju inget. Får hoppas att william inte är så där jätte blyg som han var sisst. Det är ju lite tråkigt måste jag säga..

Dagens planer gick inte som planerat. Allt utom att fota stenarna. Tycker värkligen inte om min vanliga digitala kamera. vill liksom ha SYSTEMKAMERA. Skulle bli så sjukt nöjd då med fotona. Men imon ska jag,william och williams mormor till barnens hus och kolla om vi hittar nå nya leksaker till honom. ;D Idag fick william en rolig leksak som han tyckte om men han vart så trött efter ett tag. Men det är ju ny dag imon. ;D

Nu känner jag mig så trött att det skulle inte vara så fel att få nanna kudden redan nu. William vaknar säkert vid 7-8 imorgon så dags att sova. Nä nu sova..



Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: M

sv: Handelsprogrammet (=

2009-09-24 @ 22:22:32
URL: http://millabarsk.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0