Lilla killen :/

Nåhej!

Nu sitter jag här igen, micke ser på tv, skulle vilja sova men var bara tvungen och skriva ett inlägg.
Idag kom emma och birgitta förbi till happis och hälsade på. Vilket var jätte kul, william blev bara lite blyg men det tog sig efter ett tag. Hade bestämt mig för att åka till luleå idag och göra luleå osäker. *hah* Fick åka med emma och birgitta för dom skulle ju hem till hotlax. Skönt att slippa åka buss. Somnade fan i bilen, men det var inte så konstigt för att jag kunde inte sova förra natten, somnade efter 4 tiden på morgon.

Vi var framme i luleå först närmare halv 5 tiden. Hade planerat att gå en prommis med marlena och mathilda men det vart inte de. Det vart lite struligt med william och så blev det sent. William har inte varit alls glad idag, han har varit så osäker här när han inte har varit här på ett tag. Lilla killen. Fick ta en prommis ut vid halv 8 tiden för att han skulle få annat att tänka på så vi gick en liten bit, när jag,micke, william och hunden ronja kom hem igen så var han som glad. När han kollade runt igen på vissa saker började han bli ledsen igen. Så han har varit lite mammig.

Imon blir det lite andra planer, Micke ska fara in till stan och han har lite andra planer så.. Medans jag och william ska gå till marlena och mathilda. Så kul att william får vara med andra barn =) Det händer inte ofta, vi ska väl ta en prommis och sen får vi se. Kommer bli riktigt kul..

Nä nu är jag så trött att jag skulle kunna somna här framför datorn men ska se något på tv sen sovaaaaa...

Bjuder på en bild jag tog när jag och micke var i kukkolaforsen =) *så fin*


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Erika Drake af Hagelsrum

Tack så mycket ;) Hon är 7 månder. Din lille kille da?

2009-09-08 @ 09:43:48
URL: http://justoneystadrake.blogg.se/
Postat av: Emma

Var försiktig bara nu när influensan går. Skulle inte vara skoj om William fick den. :(

2009-09-08 @ 14:55:56
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Marlena - Matildas mamma

Matilda :) hon stavar sitt namn utan h. hehe

Kul att ni kom förbi idag. Hoppas lillpojken får sova lite nu.

2009-09-08 @ 14:56:03
URL: http://marlenajn.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0