Tisdag

Varit ute med molle en sväng och nu är man ÄNTLIGEN ensam hemma med william. SÅ SKÖNT! Ibland vill man vara för sig själv med william. Men int för det gör något att mamma och pappa är hemma, jag bor ju här med william, och vill inte klaga. Men det är skönt att va ensamma ibland. =)

Sen när mamma kommer hem blir det väl att göra mat, beror på när hon kommer hem.
Ikväll när william har somnat så ska jag ta och plocka in rena tvätten i skåpen och kolla igenom alla william kläder. Ska plocka bort alla i storlek 68, han har ju storlek 74 nu på kläderna. *hihi*

Sen märkte jag idag att william håller på att få upp en till tand nere så han har nu 4 tänder nere ;D. 2 tänder som har börjat komma, ser dom hyfsat tydligt och 2 uppe märkte jag förra veckan. =)

Ska ta nå foton idag som jag senare kan bjuda på..
Nu ska jag gå..

bjuder bild på molle ;)


Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0