Rädda willy!

Halloj!

Igår bllev det inte så mycket skrivande! *Sorry*
Jag blev så inne i att se film igår kväll, hittade bland ALLA filmer rädda willy 2 som jag bara ville se.
Länge sen man köpte den, helt oöppnad så tog min tid att kolla på den.
Har sett dom på tv någon gång för länge sen, men man glömmer ju bort allt.
Tyckte filmen var faktiskt riktigt bra.
Jag skäms inte över att jag tycker dom är bra ;)
Nu vill jag bara se 3an!!! ;D
Men frågan är, vars finns den att köpa?
Kan inte ladda ner på min dator och roligare att köpa filmen.

Bjuder på en liten film titt med Michael jackson låt och trailler=)
Ta en titt och säg vad ni tycker ;D

Rädda willy 1


Rädda willy 2 (Trailler)


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Ginaaa

cdon.com .. där hittar man de mesta faktiskt:)

2009-11-17 @ 10:06:45
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0