Ny vecka..

Hej halloj igen!

Inatt kunde jag bara inte somna!
Låg vaken till 3-4 på morgon. Illa men jag kunde värkligen inte sova.
Vaknade också vid 10 tiden idag av att william vaknade. *Sovmorgon*
Snacka jag kände mig glad och som en lättnad över något.
Kändes typ att flera ton imon mig bara försvunnit. *haha*

Nåväl, idag är det dåligt väder, tro eller ej men så är det iaf.
Vill ha vinter och snöö, mycket snö istället för det här tråkiga vädret.
Men nåja, vi har inga planer så vi får se vad dagen ger oss idag.

Nu tänkte jag iaf fixa mig lite.

Bjuder en fin bild på william

Vad skulle jag/mamma göra utan dig william


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Helena

Han är goo och glaa som kexchoklaa :D! Jag hörde nå rykten om att du kanske är på väg mot Luleå snart?

2009-11-23 @ 14:23:13
URL: http://completelyme.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0