Hemma igen

Halloj,

Nu är jag tillbaka.
Idag har jag och william varit förbi sandra bäckman som jag skrev tidigare.
Vi pratade, chillade och busade med william. Han ville kolla först men
sen blev han busig. *Sötunge*

Vi kom hem vid 3 tiden,
Mamma började med maten och nu är vi mätta och belåtna.
Det var ett tag sen vi åt men ändå ;)
Just nu ligger william på golvet och bara försöker ta sig fram
och kämpar till hans leksaker han slänger iväg. *Haha*

Men men..
Kvällen för oss tror jag blir lugn och blir för mig att
lägga mig lite tidigare änn vad det blev igår.
Somande vid 3 tiden, men ändå var det inte alls
jobbigt att vakna på morgon. Konstigt nog =)

Nä nu hinner jag inte skriva mer.

Bjuder på några bilder :P

Wille fick leksaker. wille ska snickra ;)

Man ska lära sig i tid.. *haha*

Hugo, katten jag bara VILL HA!
Världens goaste och mysigaste katt!!

Busunge =)

Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0