Va fan...

Kan ni inte bara sluta klaga på allt?
Helvette tänk på vad jag gör för er? Tänker ni någon gång på de?
Jag stressar, och är hela tiden igång.
Jag hinner inte med allt.. Tänker ni någon gång på de då?
Nej, det gör ni inte. Jag är också en människa och har en son.
När fick jag vara helt ensam någon dag / dagar med honom och bara göra vad vi själv vill.?
Tänk lite på mig också och inte bara på er..
Och säg fan inte att jag är självisk bara för jag har börjat nu att säga emot.
Lite har jag också att tycka och säga.!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Are´nt life a bitch, and then you die.

2009-07-17 @ 13:24:26
Postat av: Amanda

Tack så mycket! ^^

Jodå, allt är bara fint. :o)

Själv då?

2009-07-17 @ 20:52:09
URL: http://creyla.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0