Ny vecka..

Halloj,
nu var jag här igen och ska skriva ett inlägg på vad som har hänt i helgen. kan bli lite små slarvigt men och ;D

Fredag:
Åkte till luleå med 12.00 bussen. Helena och micke hämtade mig, sedan åkte vi vidare till G-stan. Ville vart lite rädd när det var så många nya ansikten helt plötsligt men det gick över efter ett tag. Mickes moster och hans kusiner var där. Vilket var jätte kul =)

Lördag:
Hmm, vad hände då?
Jag,wille,micke, mickes pappa,mamma och hans moster + kusinerna gick på loppis först i G-stan och chillade. Det var varmt men kallt i skuggan. Jag skulle åka in till stan men såklart hade jag kollat på fel dag. hade kolla på mån-fre fast det var lördag så fick åka in med 13.13 bussen xD Dock började regna som satan, micke ringde hans syrra så hon kunde föra in mig till stan. =) Vad hände mer? jo micke for till matheus och bastade.. Jag stannade hemma hos micke och hans familj men var själv trött så såg film..

Söndag:
Den dagen började med att mickes mamma, moster och kusinerna skulle till stranden och då gick jag upp och tvingade upp micke för att han skulle hänga med till hängnan.. Idag fick man då inte sova..! *Haha* Fick upp honom men seg var han ett tag. Började gå till hängnan så sa micke: Fan det är folk på hängnan. Men då kom vi på att det var ju någon slags auktion där men gick dit ändå. Det första ´jag märkte var lilla tjalle (häst) som kom emot mig och kände igen dom flästa hästarna där. Helt sjukt vad jag saknar att rida. Borde skaffa mig en sköthäst någon nu frammåt, dock måste wille bli lite äldre. :) Nåväl, köpte glass och gick runt där..

Puss på er - ♥ -

Lite bilder från helgen:

Framme i luleå *Glad*

Tjalle =)













Ronja fick följa men det händer inte ofta. =)

Wille med gammel farmor =)






Hej så länge - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Elin

Okej, ja. den luktar suuper gott! :D

2009-07-20 @ 10:49:45
URL: http://eliinronnqviist.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0