Hålla käften kanske?

Nu borde jag sluta prata och bevisa eller om man säger göra saker.
Vissa saker känner jag mig som en idiot!
Men ändring får det bli nu... Men jag vet inte vad som händer med mig, känner mig typ rädd? :S varför?
Nåväl, svaret kommer ibland fram.

Här kommer lite bilder från dopet, tog några foton från helena också
Dock är inte jag med på foto! :)
Tur att man inte ser mig så bra.. xD

Wille med faster helena

Amanda ville öppna paket=)

Ann-sopie, Wille i moster mias famn och roger (farfar)

Brorssan med hans son Nils

Pappa och Janne

Willes faster, farmor

Folk =)

Wille kollar på nallen han fick =)


Puss på er - ♥ -
/E

Kommentarer
Postat av: Erika

Okej okej skönt de :) Ja får ju sova, fanny å Josefine sover ju från typ 8 på kvällen till 9 på morgonen. Men kan inte sova bara därför, å de är så jobbigt. Inte så kul å va trött hela dagarna, humöret blir ju inte de bästa heller.

2009-07-29 @ 15:31:40
URL: http://fannysmamma.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0