Frågor..

kärlek
gillar du alla hjärtans dag? - 
ja
har du dumpat någon? -  ja
har du blivit dumpad? - ja
hur många förhållanden har du haft? - jag räknar inte
har du verkligen varit kär? - Ja
har du sagt jag älskar dig utan att mena det? - när jag var yngre
är du rädd för kärleken? - nej


badgirl/badboy
har du rökt? -
ja
är du beroende? - nej
har du varit full vid fel tidpunkt? - ja =)
har du haft sex med någon & sedan ångrat dig? -
har du varit otrogen? -  nej
har du haft camsex? -  fyfan, nej
har du spelat klädpoker? - nej
tycker du att det är coolt att supa? - jo som fan, finns ju inte nå coolare eller så inte :S

utseende
hur lång är du? -
1.50
ögonfärg? - blå
hårfärg? - brunt
stil? - min
är du nöjd med ditt utseende? - inte är jag besviken iaf

fritid
du har varit på läger? -
  ja
du skriver låtar/dikter? - ibland
du vill/spelar handboll/basket? - kanske, kanske inte =) 
du vill/spelar fotboll/innebandy? - vette..
du är ofta med kompisar? - inte lika ofta som förut.. Är mer med min son =)

Du tycker om att
[x] kramas
[x] kyssas
[x] prata
[x] sova
[ ] gå upp tidigt
[x] lyssna på musik
[x] lyssna på musik i hörlurar
[x] vara på stan
[x] vara ensam
[x] vara med kompisar
[x] att vara kär
[ ] vara i skolan
[x] vara hemma
[x] shoppa
[x] se på film


Du är nöjd med
[ ] din kropp
[/] din röv
[ ] dina bröst
[ ] din snopp
[ ] din mage
[x] dina ögon
[x] ditt hår
[x] din längd
[x] din näsa
[x] din mun
[ ] ben
[/] dina tänder
[ ] händer
[ ] fötter
[ ] hela alltet
[x] ditt liv
[x] dina vänner
[x] din familj


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0