Dop dagen..

Idag var det williams dop..
Min underbara lilla son blev döpt idag.
Han var jätte lugn hela tiden och sa ingenting mer änn någon minut innan det var slut så blev han lite grinig men det gick över lika fort =) Stog kvar ett tag så folk fick ta foton. Sandra,anneli och johan kom förbi på dopet vilket jag vart glad över men dom kunde inte stanna så jag och wille ska förbi till dom imon med lite tårta. *Hihi*
Dagen vart lyckad. Allt gick bra och var roligt. Träffade några som jag inte har träffat på länge i min släkt och stort tack till alla pressenter wille fick.
Efter dopet och fika stunden, vid halv 6 tiden började vi städa i lokalen, jag och wille åkte med micke (Willes pappa)och hans familj till ikea en snabb sväng innan dom skulle vidate till Luleå. Willes pappa micke åker nämligen in på lumpen imon, vilket är synd :/ Men han kommer få träffa wille mycket ändå.

Sen när vi kom hem från IKEA jag och wille så såg man hur trött han var. Han orkade inte hålla upp ögonen. Han var nämligen helt slut. Gav kvällsmat och så somnade han direkt, sover ännu som en stock.

Här kommer lite bilder på några pressenter.
Tog inte kort på allt men lite iaf..



.

.

.

.

.

.

.


Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: ginaaa

jaha ja ;o nå jag har än så länge fått gå två gånger å fått nu åka in 2 gånger till lule fick värkar på natten i vad blir de förr går kanske ? var öppen 4 cm men dom skicka hem mej igen å nu sitter jag med värkar i gen men nu har de gått över ett tag men kommer säkert tillbaka alldeles snart skulle jag tro ;o nej vet inte vad de är för kön fick ej ta reda på de heller . jag går i haparanda får gå dit ca varannan vecka för har oxå lågt järn värde . . oj vad trevligt med dop :) är de en fin kyrka i karungi ? har bestämt redan nu att vill helst inte döpa mitt barn i haparanda kyrka usch så ful å den är då inte trevlig där inne heller ;o

2009-07-27 @ 03:17:48
Postat av: Caroline - Snart tvåbarnsmamma.

Vilka fina presenter : )

2009-08-10 @ 18:46:20
URL: http://freijasmamma.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0