Morgon?

Igår somnade william vid 12 tiden vilket gjorde allt till en svår dag tycker jag :P
William vaknade först halv 8, trode han skulle vakna upp men han vände bara om och somnade om efter 10 min. Fick väcka honom ca 10:45 tiden. Kändes inte roligt men vill inte att han ska sova bort dagen och vara vaken hela natten. Det är fel tid för honom!

Får försöka få tillbaka den tiden vi hade i luleå att han somnar vid 8-9 tiden och vaknar vid 8-9 tiden på morgon! Mycket skönare och bättre för william att sova på kvällen/natten och vaken mer på dagen. Får hålla tummarna att jag år tillbaka tiden idag. Kommer bli att han vaknar på natten några gånger inatt men det gör inget.
Plus så har jag börjat sova tidigare. :)
Helt sjukt att jag kan somna vid 11 tiden nu.
men det var tack för man var i luleå, micke skulle sova tidigt för han skulle till jobbet så gick och la mig också tidigt. Sådär glad för de. 

Nu tänkte jag ta och gå ut en sväng.
Kolla lite julklappar till mamma, pappa, william, emma och till micke idag iaf.
Ska tänka ut något till dom andra telexempel min bror, syrrorna med mera.
Till mickes föräldrar och helena ska jag och micke hitta på något, hur de nu kommer att gå och vad de nu ska bli.:) *Hahha*




Dålig bild men de får duga idag,
william är alltid söt på hur änn bilderna blir
men på denna bild var han ganska trött ;)

Puss på er - ♥ -

Kommentarer
Postat av: Zandra, mamma om några månader!

Sv; Jasså, nä jag träffade han engång förra året :) Pratar inte med han nå mer eller så, de har inte blivit så! :) Jasså, hur länge har ni varit tillsammans? :) haha ja, de är lite flummig ;)

2009-12-07 @ 12:22:42
URL: http://mammmazandra.blogg.se/
Postat av: Emma

Köp inte åt alla om du inte har råd, det ska inte vi göra. :P Vi köper bara en till freddes mamma och pappa och en till mamma och pappa, och så till dig och en till william. Sen får det räcka, vi har inte tid och inte pengar nu när vi ska flytta så. :D

2009-12-07 @ 15:38:53
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0