Dansbands kampen!

Gokväll!

Måste säga att jag är pigg och glad.
Lite mått ont i huvudet men det går allt över.
Ikväll så jobbar pappa men mamma är hemma så vi ska se finalen i dansbands kampen. Brukar inte se de men det är ju final och så har vi bara en tv vi kan kolla på, kan kolla på min tv men bara filmer. Har inte hunnit fixa kablarna så kan bara se filmer via dvd:n  men det går lika bra.

Har busat med wille idag som vi gör varenda dag. Men idag ville molle vara med i ett hörn så vi 3 låg på golvet efter som wille tog molles boll, eller molle puttade till den så wille fick den. Men eter ett tag så ville wille gå i gåstolen, wille tog molles boll och sen tog molle den andra men då ville sen wille ha den bollen molle hade. Hahaha så gullit värre. :)


Nu tänkte jag ta och skicka bilder till syrro sen bege mig hem, william är med mormor.
Ha en toppen lördag!!



Vi tre..


Bästa vännerna? :)


Så fiint :)

Puss på er och ha en bra helg!! :)


Kommentarer
Postat av: ABSSOLUTAARNELA

ja det har ja, har du? :)

2009-12-19 @ 18:43:28
URL: http://aarnnela.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0