Hallo där =)

, nu vecka och ny dag.
jag har varit riktig dålig på att uppdatera bloggen, det gör mig lite sur men har inte haft någon lust eller så mycket tid..Wille är ju mycket mer vaken nu på dagar så då vill man häldre vara med wille änn sitta framför datorn. xD
Just nu sover wille så tänkte skriva ett inlägg..

Idag har vi varit ute och jag plockade röda vinbär som min mamma ska göra saft av. Dom svarta har vi inte ännu plockat. =) Det blir någon annan dag. Wille har varit glad, han har fått ligga på mage mycket och det har han gillat, konstigt nog. Förut har han inte alls velat ligga på mage. Han har bara börjat gråta efter någon minut men nu är det inte så längre. Får hoppas också att han blir bättre i magen. Att få magknip är inte alls kul. *Stackarn*

Men ska nu se lite tv, bloggar mer ikväll.
Tyvärr kan jag inte bjuda på några bilder, glömde kameran i luleå. :/

Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Helena

Du får fortsätta med massagen :)!. 12 drag neråt, 7 i cirklar, kläm på vänster sida av magen och sen upp med benen :). Du får upprepa med mellanrum :)

2009-08-19 @ 18:44:09
URL: http://completelyme.blogg.se/
Postat av: Helena

Du får fortsätta med massagen :)!. 12 drag neråt, 7 i cirklar, kläm på vänster sida av magen och sen upp med benen :). Du får upprepa med mellanrum :)

2009-08-19 @ 18:45:20
URL: http://completelyme.blogg.se/
Postat av: Emma

Må, stackarn! Gott med röda vinbär! :) Jag bakar chokladmuffins nu. ;D

2009-08-19 @ 19:55:46
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0