God natt

Sitter framför datorn och gäspar tpy hela tiden.
Kan inte fatta att jag är så trött. William somnade 21:30 först, han hade magknip men masserade magen så blev det bättre och nu är han bra i magen igen. Man får massera magen ofta med jämna mellan rum. Men man såg på honom vilken lättnad det blev.

Imon ska jag och handla lite och kolla en vind overall till william. Nu har det börjat blåsa så mycket att han skulle nu börja behöva en vind overall. Får se om man hittar någon vind jacka också. Han har ingen jacka nu mer änn en vanlig huv tröja med dragkedja. Det hjälper inte så mycket. Han vart så fort kall idag ute så fick gå in med honom. Så morgon planerna är att göra lite ärende. Ska försöka hitta på något efter de.

Nå. nu ska jag sova.
Ni ska bara veta hur trött jag är.. xD
Puss på er -♥-

Kommentarer
Postat av: PiinkY♥

god morgon ;) hihi hoppas du får en superbra dag idag

2009-08-20 @ 11:33:20
URL: http://annajunttila.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vad bra att det funkade med massagen :)!

2009-08-20 @ 23:08:50
Postat av: Marlena - Matildas mamma

nej vi har inte såld vagnen ännu. tänkte stoppa ut den på blocket imorgon när Christoffer kommer hem =) vad tänkte du? puss

2009-08-21 @ 11:08:15

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0