Tisdag

Nu har vi vaknat, natten gick jätte bra.
Wille har sovit, vaknade en sväng vid 5 tiden på morgon men somnade om efter ca 30 min.
Nu är vi båda pigga och glada, ätit frukost också.
Igår började wille äta och så har han blivit friskare nu. *Skönt*
Det är inte alls kul när han är sjuk, och så var det första gången han var såhär sjuk.

men men.
Idag blir det en helt vanlig dag innom hus.
Känner på mig att jag inte vill ta ut william nu när han börjat bli friskare.
Men imorgon kanske.

Sen har jag en glad nyhet för williams mommo, morfar, moster och alla andra.
William lilla mannen har börjat krypa, idag på morgon krypte han iväg men sakta går det.

Nu ska jag bege mig.

Bilder kommer ikväll
Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Moster E

Vad bra att han börjat krypa :-) när ska ni hem? Gå inte ut och gå eller lek med W innan han är helt frisk! Stanna hellre inne en extra dag.

2010-03-16 @ 17:07:47

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0