Måndag



Kan nästan säga god morgon men det ska jag inte.
William väkte mig två gånger inatt och steg upp 08:00.
Vi har lekt och små busat lite, efter en stund blev william så trött och gnällig att han har fått sova i min famn i över 2 timmar och har just vaknat. Jag har såklart varit vaken men lille man fick sova.

Hoppas att han nu är vaken några timmar.
Ska snart gå ner och se om han vill ha nå mellanmål, vill han inte ha de så får han frukt.
Det tycker han om.
Han är ännu lika sjuk som han var igår men hopps han blir bättre imorgon.

Just nu sitter lille wille och slår på dörren, det låter ju så roligt.
Hade velat gå ut i det fina vädret men det blev det inte..

men men.
Nu ska vi fortsätta och se vad dagen ger oss.

Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: mamma

ge lite alvedon åt william, man har ont i

kroppen när man har influensa. mommo

2010-03-15 @ 21:01:59

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0