Dålig uppdatering

Jag har varit extrem dålig på att uppdatera det senaste dagarna, jag är ledsen över det.
Men ärligt talat har jag inte haft tid att skriva fast jag har velat kanske skriva några rader.
Men hur som hälst är jag nu tillbaka och ska skriva lite eller får se hur mycket det nu blir, innan syrran ringer ;)
Jag och syrran hade planerat att fara på leoslekland idag,
men får se hur det gick med den saken, hon var tvungen och fara till vårdcentralen med lilla saga. Lill stackarn är sjuk och sen har jag haft en sjuk liten pojk själv här, william har haft sådant slen i halsen att det gurglar när han sväljer, försöker hosta, haft svårt att äta och har inte varit pigg. Inatt har han vaknat 2 gånger men det förstår jag. :/ Nu ligger han och sover och har blivit bättre men har varit till vårdcentralen i statsön med william också men han fick medicin som är slemlösande och mot hostan..

Men men..
vi får se hur det blir med leos lekland.
Det skulle ju vara jätte kul om vi for dit, william är ju pigg och glad nu och har fart i sig :)
Blir det inte leos lekland blir de dock en promenix, känner att jag vill komma ut och röra på mig.  

Tänkte bjuda på några nya bilder på lilla william
och så ses vi ikväll igen .
;)


.


Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Sophie - BF 4 maj!

Hej! Jag hittade den på jotex, den var inte så dyr heller. :)

2010-03-12 @ 14:47:26
URL: http://sbergdahl.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0