Blev bjuden på middag =)

Idag vart jag,micke och william bjuden på middag hos min käraste bror, hans sambo sophie och lilla nils. Vi blev lite sena så vi var där vid 18:00 tiden. Det var riktigt trevligt och william fick vara med sin kusin nils.
Både william och nils krypte under bodet och efter golvet, men sen sprang nils och hämtade hans saker som han skulle visa för william. Jag tror att både nils och william kommer hitta mycket bus ihop när dom blir lite äldre. Nils är 1 år äldre än william om jag nu inte har helt fel :) Men något sådant iaf. *hehe*

men det var en lyckad kväll. Vi var hemma vid 21:00 tiden, william somnade i bilen och det lilla han sov så är han hur pigg som hälst men han kommer snart somna.

Imorgon åker jag och william hem till williams mormor och morfar i haparanda över helgen!
Syrran tojan, amanda och lilla saga kommer på lördag också till haparanda och sover till söndag då jag ska få åka med dom tillbaka till Luleå. Så i helgen kommer vi ha en mysig helg och william får vara med ännu 2 till kusiner. Amandra är 3 och saga 6 månader =)

Jag lovar att bjuda på fina roliga bilder från helgen.

Nu tänkte jag gå och fixa mig för kvällen och se om william är nog trött för att sova..

Puss på er och natti natti
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

Kom ihåg barnstolen :P

2010-03-04 @ 22:10:39
URL: http://tingsholmen.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0