Allt flyter på..

Vad dagen har gått fort.
Känns som man just vaknat men men, dagen har varit perfekt och det har flytit på sjukt bra.
Micke for ju iväg tidigt på morgon med mateus för att hämta magnus och hans skoter till g-stan. Efter de for dom ut och körde skoter, grillade korv och härgat. Han var borta hela dagen.
Under tiden har jag umgåts med mickes familj och lilla william.
Vi var förbi nå bekanta med william, när vi kom hem därifrån sov william en bra stund.
Undertiden han sov fick jag ta mig en promenix i g-stan.
När jag kom in hade william vaknat, han fick en banan och så tog man sig en kopp kaffe. *Gott*

Mot kvällen har jag och micke varit ut och ätit på waldorf.
Riktigt gott måste jag säga och blev faktiskt bjuden ;) *Hihi*
William var med farmor,farfar och faster undertiden, allt hade gott bra.
William hade inte märkt att vi hade varit borta men han är så van att vara här
som han är hemma i haparanda. Vilket känns bra och tryggt.

Alldeles snart ska jag ta och gå ner, se om det är något på tv.
Svenne är här och bastar med roger och micke men anneli är vaken så ska vara social tills hon ska gå och sova. vaknade hyfsat tidigt idag må jag säga. Men det får man göra när man har barn ;)
Vem vill sova bort en hel dag? inte då jag ;)

Nä nu tänkte jag ta och bege mig mot tv rummet.


PS: Jag och william saknar er mamma,pappa och hunden molle i haparanda.

Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: Emma

Saknar inte du och William moster och Fredde? :/ ;)



Jo vi mår bra. Mkt bara med skola och jobb men så är det när Fredde inte har jobb nu. :P Ni då? När ska ni hem?? (idag, söndag?) Ni kommer ju hit snart! :) Hoppas William hinner vara hemma i Happis några dagar före det så han inte blir förvirrad!



Jag har inte hunnit uppdatera den andra bloggen än. :/ Måste göra det någon dag när vi har det fint här! ;D Tavlan med bilderna på William hänger på vägen så man ser den direkt man kommer upp. :)

2010-01-24 @ 01:08:19
URL: http://emliisch.blogg.se/
Postat av: Emma

*VÄGGEN!!! haha ;)

2010-01-24 @ 01:08:44
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0