Today

Blev det att vara hemma en hel dag.
Morgonen började med att gå en lång prommis och gott humör.
Sen har mitt humör ändrats och en massa tankar har uppståt och vissa tankar har varit jobbiga. Känner att bra parioden vänder nu till de dåliga. :/ *illa illa*

Anyway..
Ikväll har jag kollat på melodifestivalen med min pappa och mamma.
William busade i soffan samtidigt vi såg melodifestivalen. Han somnade så sent idag
så det blev en sen kväll för honom. Efter melodifestivalen somnade han och
sen dess har jag suttit här framför datorn och chillar.
Ska snart gå och läsa. Läste ut en bok igår så nu är det dags för en ny bok.
Har fått låna en av helena, har fått höra att den är bra så klart man ger den en chans ;)
Jag tror också den är bra.
Tänkte egentligen se film men känner för att läsa istället.

Hoppas ni har haft en bra lördag kväll..


(Lilla William, hade slut på batterierna i kameran
så den här bilden får allt duga =]
)


Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Emma

Nästa gång ni är i Lule kan ni väl komma hit om jag är ledig :D

2010-02-14 @ 00:20:13
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0