Sjuker och sliten...

Hej/ god morgon för mig =)
Inatt har jag inte sovit något. Helt sjukt.
Har legat och hostat, frysit somnade mellan 05:00 och 06:00..
När jag vaknade var jag så varm och hade sjukt ont i huvudet.
Ont i huvudet har jag ännu och fryser men man vill ju inte sova/vila hela dagen så för mig är det bara att vara vaken. eller iaf försöka. Så fort jag lägger mig ner somnar jag.

Micke har varit med william hela morgonen.
Och jag däremot har just vaknat/ stigit upp från soffan.
Tänkte vila och se på tv undertiden william sov lunch  men jag somnade.
Men men..

Nu ska micke ut och skotta ner snö från garage taket så nu ska jag ta och busa med lilla william.
Lite krafter har jag allt kvar.. =)

Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0