Promenix

William somnade vid lunch tid så begav jag mig på en promenix med molle innan jag skulle hjälpa pappa i garaget och fixa veden. Tog lite foton snabt när jag och molle var ut.
Har planerat in att imorgon ska jag och molle ut på en lång promenix, ska gå på isen efter skoterspåret.
William ska vara hemma med mormor och morfar.
Skulle vilja ta med honom men det är inge bra att gå där med vagn och har ingen pulka. :)
Får hoppas på att det blir toppen väder imorgon som det varit idag.

Nu ska jag bege mig och förbereda med williams mat.
Potatis, fiskpinnar och grönsaker. *Gott*



.

.

Knas molle.


Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Linnéa

dom finns i jättemånga olika färger och varianter! jag vill ha två till ;)

jodå, det är fin fint, själv?

2010-02-01 @ 18:16:28
URL: http://hheadshot.blogg.se/
Postat av: Jeanette

åh vacker hund..:)

2010-02-01 @ 23:10:57
URL: http://jeanettem.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0