Mycket bättre...

mår jag idag.
Igår sov jag hela dagen, micke och faster helena har varit med william.
Jag måste säga att det var lite obehagligt igår när jag inte ens fick någon mat i mig, hade ont i huvudet, frös och sen blev jag sjukt varm men inatt har jag kunnat sova, var tvungen och stiga upp en gång inatt för att ta alvedon. Har ännu ont i huvudet men inte lika mycket. Alvedonen hjälper ;)

Så idag ska jag ta och duscha på en stund, busa med william och sen vid 1 tiden ska man in till stan en snabbis. William ska såklart följa med. Kanske träffar syrran tojan på stan. Var förbi henne igår och hon skulle förbi stan en sväng idag med men när vet jag inte.

Nu ska jag bege mig.

Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0