Luleå..

Då är man tillbaka.
Kom igår hit men idag har det då inte hänt mycket.
Vi vaknade ca 09:15, vid 11 tiden begav vi oss ut och micke följde med.
Jag,micke och william gick förbi mickes farmor och farfar. Alltid trevligt att hälsa på där.
William var glad och han har börjat känns igen sig när han nu kommer dit.
Han är inte lika osäker eller blyg :) vilket är bra.

William somnade 14:00 och vaknade 16:05.
Jag har själv sovit men micke väckte mig 15:30.
Nu känner jag att det börjar lukta mat så ska bege mig ner
till köket och vara social.

Hoppas ni har haft en bra dag.
Uppdaterar senare..

Puss på er
/E

Kommentarer
Postat av: stina

Mysig blogg :)

2010-02-18 @ 17:33:05
URL: http://st1naa.blogg.se/
Postat av: stina

Jag klev precis upp och är supertrött, tror minsann att jag har sovit aldeles för länge. Vad gör du då? :)

2010-02-19 @ 10:44:29
URL: http://st1naa.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0