Kallt..

som fan är de..
Sitter och små fryser.
men iaf..

Idag var vi till tandläkaren. 
William va så duktig men ville inte ha tandborsten i munnen så han började grina och ville vända sig mot mig fast han satt i famnen men han var ändå duktig. Sen fick han små tugga på hans nya tandborste som han fick :) Lite små glad vart han då och började säga "dääh" när han hade den i handen. *Haha*

När vi kom hem, somnade han och jag gick ut på en promenix
men molle lilla. Han behövde ut och jag behövde gå en promenix. =)
Annars har vi inte gjort så mycket.
William sover en stund nu och vaknar säkert snart.
Då blir det full fart igen på han. *Haha*

Ikväll för oss blir det att kolla lets dance,
istället för godis kommer det bli frukt. *Gott*
Var inte alls sugen på godis men vi har äpple, apelsin,
banan och allt vad vi nu har hemma så det kommer bli gott.

Just nu ska jag inte göra så mycket faktiskt.
Ska ta och läsa lite bloggar och vänta att lillen vaknar =)

Puss på er
/E

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0