Boden..

Då har man varit i boden en sväng..
Williams farmor köpte mössa och en sjukt snygg täckjacka nu till våren och täckbyxor medföljde. Märket reima. Det var rea på den affären och sjukt fina kläder hade dom.
Annars hittade micke sig en mössa, två tröjor och jag hittade en Jacka/tröja ;)
Anneli hittade en massa men vi kollade mäst kläder till william såklart..

Nu har vi kommit hem och det känns skönt.
Rästen av dagen blir väl bara att ta det lungt eller så ska jag,william och micke till min brorssa, sophie och lilla nils. Men det är inte helt bestämt ännu. Har inte fått tag på dom änn..
Men men..

Nu börjar maten vara klar så tänkte bege mig ner till köket där alla andra är.

Puss på er
/E


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0