09:14

God morgon.

Jag och william har just stigit upp. Vaknade för någon minut sen.
Känner mig lite seg men piggnar till snart. :)

Idag ska william för första gången till tandläkaren.
Får se om jag tar och går dit eller åker bil, känner att vi
behöver värkligen komma ut eller om vi gör de direkt
vi kommit hem. Det får vi se.
Sen har jag funderat nu någradagar om man ska börja på gym?
Det låter inte så dumt va ;)

Nä nu tänker jag och william gå och göra någon god frukost.
Gröt för william och till mig får vi allt se ;)

Bjuder på två bilder jag fotade i luleå :)


.


Puss på er
/E


Kommentarer
Postat av: Diana - Gravid ♥

Nu har jag en väldigt annorlunda tävling på bloggen som du gärna får delta i! =) Det är en recepttävling eftersom vi håller på att frysa in en massa mat här hemma inför lillans ankomst. Efterlyser därför bra frys-in-tips! En av er "tipsare" vinner en liten överraskning som kommer med posten! Delta gärna! :) KRAM

2010-02-12 @ 13:21:20
URL: http://dianasblogg.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0