Natta william...

Då har william fått bada, har bäddat rent i hans säng så aldeles snart ska han få välling och sedan sova för natten. *söt ungen min* När han sen har somnat ska jag gå ut på kvälls prommis med hunden men min mamma är ju hemma så hon hör ju om william vaknar eller så. Han brukar bara vakna om han inte helt har somnat in och han tappar tutten, då vaknar han till men somnar om dirr sedan man gett den till honom.

Nu hör jag william så ska gå till honom.

Jag och molle


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan ju komma hit nångång och shoppa ;) Kanske lättast nångång om du är i Lule typ hos Micke så är det inte lika långt att fara bara för att shoppa :)

2009-09-21 @ 10:10:52
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0