Minnen

Hoja, William sover en stund och sitter själv framför datorn och lyssnar igenom min musik på datorn som jag inte gjort på länge. Hittar en massa låtar som får mig en massa minnen! *Hahah* Som telexempel när jag och paulina sjunger i skolan, fick petri och jonne att komma till stallet i vouno! Det kommer jag ALDRiG att glömma, fick ju petri upp och rida på easy boy! Det var fan årets! Emiliam var ju också med oss, int för hon häller har glömt det. *Hahah* Dock var jag ju lite taskig mot Petri i stallet, men kaxar man med mig så gör det ont ;D Har lovat Emilia att komma förbi haparanda ryttare någon dag när hon är där. Har inte sett henne på 4-5 månader. Helt sjukt ;D Saknar att vara i stallet med hästarna. Funderar sen på att börja rida igen när william har blivit lite äldre.

Nåväl, hinner inte skriva mer =)

The Cranberries- Zombie


Eminem - Mockingbird


Eminem - Cleanin' Out My Closet


Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0