Vad som hänt idag..

Idag har det inte hänt mycket,
jag och william har varit ute och så har vi busat. 
William har upptäkt en till sak han kan göra, när han står så har han börjat stampa med ena foten. Ibland byter han fot och stampar med den andra. Helt sjukt gullit.
Stog idag framför spegeln så skrattade han bara. *Söt unge*

Senare mot kvällen somnade både jag och william i sängen, sov ca 2 timmar ;D Vaknade ju halv 5 idag så båda var slut att man måste ju få sova ett tag iaf.. När vi vaknade fick jag gå prommis med molle innan idol började. Så skönt att gå nu när det blivit lite kyligare
Man är ute i kylan, kommer in tar en varm kopp te. sitter framför tv och ser idol. *Mysigt* Kan det bli bättre?

William som 20:45 och sover nu aör natten.
Jag ska lägga mig tidigt ikväll så man orkar hålla igång hela dagen imon..

Nu tänkte jag se idol igen, hoppas tove och carolina går vidare, dåligast var ju nicolle men reza var riktigt duktigt...

Nä nu se idol!!!!


Puss på er - ♥ -


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0