Liten Checklista

Har suttit och funderat ut vad jag egentligen har för massa saker i lådorna där uppe på vinden. Vad jag har köpt? Som jag vet att jag iaf har så man nte köper dubbla saker ;D


Liten checklista

[X] Tallrikar (Massor både nya och saker jag fått av mamma och pappa när dom ränsade deras kök)
[X] Bestick (Massor)
[X] Katruller, stekpannor osv (Ja, alla är nya)
[  ] kaffebryggare (Tyvär fixar senare de)
[X] Koppar (Ja)
[X] Glas (ja men inte vinglas..)
[X] Övriga köksprylar (Har inte elvisp,mixer, vattenkokare och något till men det viktigaste såklart har jag)
[  ] Dammsugare (Tyvär köper senare)
[  ] Mopp & städprylar ( Tyvär Köper senare)
[  ] Strykjrn (Nej)
[X] Säng
[X] Bokhylla
[x] Soffbord
[X] Soffa (Den är i luleå)
[X] Tv (Den jag har nu hemma)
[X] Sängkläder (Ja massor)
[X] Kläder (Ja)
[X] Hårtork (ne)
[/]Gardiner (Ja,nya)
[ ] Mattor (Nej)
[X] Stereo (Nej kanske köper en har ju dator och mp3 annars ;D)
[/] Tavlor (några men vill ha andra)
[/] Lampor (Ja, men behövs mer)
Osv...

Puss på er - ♥ -





Kommentarer
Postat av: Madelene

Hej :) 19+2 Och tack så jätte mycket :) Hur hittade du mig ? Vilken fin sida du har :) kram

2009-10-12 @ 11:44:20
URL: http://maddihz.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0