I luleå igen!

Förlåt, dålig på att uppdatera under helgen men har faktikt varit borta.

I fredag bestämde jag och micke att åka till stugan efter han slutat jobbet.
Han fick sluta tidigare så fixade mina och williams saker så det var klart sen när vi skulle ta och bege oss iväg. Micke kom hem vid 15:30 tiden sen efter william hade fått äta begav vi oss iväg mot deras stuga. Kan inte och minns inte vad stället nu hete men iaf nära arvidsjaur. Ju närmare slutan desto mer snö!!!
När vi närmade oss älvsbyn började det snöa och blev tillslut snöstorm så blev att köra försiktigt.
Vi var väl framme vid 18:00 tiden, plockade in alla saker, fixade så vi fick värme i stugan. Micke fick fixa maten och det blev, hamburgare och strips. xD haha. men gott var det.
Fick också tv.n att funka :D bra va?:) Så vi missade ine idol..
Innan william skulle sova var micke med william så fick jag bädda och fixa sängarna och diska :P
William somnade vid 21:00.

Lördag:
William vaknade 06:40 s steg jag och han upp.
Satt i soffan med fillt och kollade på nickelodeon.
Micke fick sova ut och william somnade om, jag började fixa och städa. Jag tog en kartong också för att hämta in ved och det var sjukt tungt! *huvva* Gick 2 svängar och hämtade in så man inte behövde hämta in förän ikväll innan man ska gå och sova. Micke och william vaknade igen vid 10 tiden.
På dagen gick vi ut en sväng, Hade inte med vagnen så hade honom i famnen men det var inga problem.
Och god mat åt vi också, grillad kött, kroketter med god sås till.*mumms*
Annars hade vi bara en lugn dag och busade med lilla william. *Busungen*


Söndag/idag:
Hemfärd...
Vaknade av att vi hade för varmt i stugan, 26 grader. VARMT säger då jag. Så det vart att inte elda på ett tag. Hahaha.
Jag började med att diska, fixa och dona. Fixade det som skulle med tillbaka till luleå så micke fick föra dom till bilen. William somnade så tog det lungt undertiden.
När han vaknade fick han lunch och så insåg jag att jag hade inte fixat sängkläderna och lite annat. Det tog lite extra tid men det gjorde inget. Tyckte då jag. Jag tycker inte om att stressa så det fick ta den tid det tog. Micke var med william men när jag var klar fick han fortsätta och packa in saker i bilen.
Nu är vi äntligen hemma i luleå igen, william var vaken hela vägen till luleå i bilen så han har just somnat. Så vi får se när han somnar ikväll. Vid 21:00 tror jag som i redas.
Kommer bli tidig kväll, micke ska upp och jobba imon.

Men nu ska jag gå
Bjuder på denna låt =)



Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: L

Hey, ska vi ta och fota någondag under veckan kanske ? =)

2009-10-25 @ 20:07:31
URL: http://lindaia.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0