30 oktober

Halloj!
Igår vart det sen kväll, känner mig ändå sådär pigg och glad.
Var lite seg när man vaknade men med lite vatten i ansiktet vaknat man alltid till =)
Nu gör jag inte så mkt, william sover ännu ett tag så passade på att snabb duscha..
Jag måste klippa mitt hår igen!
känner mig så hemsk och ful i mitt hår jag har nu, är lite less på rakt långt hår.
Har alltid de, skulle inte alls vara så dumt att klippa upp det lite, ähh vi får se, ska börja komma hur jag skulle vilja klippa mig så får man ta och boka frissa desan när man har råd och tid =)
Micke tror jag skulle också klippa sig snart, de var då jag har börja insett att jag måste klippa mig. *haha*

Nåväl,
Vad händer idag?
Ingen anning om jag får säga de, Var sugen på att fara in till stan och kolla runt lite men det blir de inte. Plus att william blir 7 månader idag. Stor pojken.
Snacka tiden gåt fort, helt sjukt fort =)
Tiden närmar sig då han fyller 1 år och jag 20år. Haha
Plus att jag och william fyller år samma månad. =)
Jag den 23 mars och william 30 mars.. *hihi*
Men men...
Ikväll ska iaf micke ut med en polare, int för det gör mig något =)
Men nu ska jag gå och fixa mig lite, känner mig för att göra de fast man är hemma.



Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Emma

Mosters stora kille! :)

2009-10-30 @ 22:01:28
URL: http://emliisch.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0