Varit i stan

Halloj folket!

Nu är jag här igen..
Idag vaknade vi, var hemma ett tag och sen begav vi oss mot stan jag,wille, micke och mickes föräldrar..
Kollade runt lite och försökte hitta en pressent till matilda som fyller 1år om några dagar.
Det var lite svårt, men tillslut hittade vi.
Har slagit in i paket papper så får se om hon tycker om att öppna paket :) *det tror jag*
Sen efter vi hade varit i stan åkte vi och handla mat.
Men nu är vi hemma och ser frm emot en lugn trevlig söndag.

Dom som inte visste så är jag i luleå.. :)
Nu måste jag gå, tror att lilla wille vill att jag kommer..


Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Ginaaa

jo hon är väldigt bra + väldigt snäll :) så ni har begett er till lule nu , men så kul :) hur åkte ni dit ? :)

2009-11-30 @ 10:11:04
URL: http://ginaaa.blogg.se/

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0