Onsdag

Tjenixen!

Det är lixom andra dagen man vaknar vid halv 8 snaret, vilket jag tycker är bra.
Skulle kunna vakna tidigare, man hinner liksom göra mycket på dagen tycker då jag. Det är väl lite jobbigt att stiga upp bara sådär plötsligt men ändå är man ju ändå lite van när man alltid steg upp till skolan, och på tala om skolan saknar jag pluggandet lite. helt serri. Men jag försov mig sjukt ofta, vilket inte var så bra ;)
Lärarna vart då inte så glada men då hade man snälla och roliga lärare så det gjorde inte så mycket. *Haha*
Gud vette hur många gånger jag försov mig, lite skolk också men det är jag INTE glad över.. :P
Nog snack om skolan.
Idag på morgon började vi med att äta frukost, jag åt bara en mandarin.
Brukar aldrig äta på morgon, bara om jag måste ;)

Senare på dagen vart det att fara ut en sväng och nu sitter man här.
Dagen har inte ännu tagit slut.
Lina ville att jag skulle komma förbi station idag vid 7 tiden men tyvärr så kan jag inte. Mamma och pappa jobbar och det är nästan läggdags för lilla wille då. Får bli någon annan dag.
Känns sådär kul att kompisar som man tappat kontakten med har börjat höra av sig och vill umgås igen. Man blir sådär glad. *Haha* Visst har man snackar över telefon lite då och då men att umgås blir roligare.
Lina har man ju inte träffat på ca 5 månader. Tror wille var 3 månader då jag var in till stan och träffade lina.

Nä nu är maten klar och ska äta.

Puss på er - ♥ -

Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0