Hemma i haparanda

Nu är jag äntligen hemma igen efter 2 veckor i luleå. Känns skönt!

Det har varit riktigt skönt, roliga dagar i luleå, allt har gått bra och jag hoppas micke och hans familj hade lika bra roligt som jag. Under den tiden man har varit i luleå har william lärt sig vända tilbaka från mage till rygg, han har börjat gå jätte bra i gåstolen, han tar sig fram jätte bra och 2 tänder har börjat växa ut förra veckan. Om jag inte har sett rätt tror jag 2 till tänder nere börjar också snart komma upp.

Men nu när man är hemma ska jag ta och fixa lite saker.
Sen efter de ska jag bara chilla.

Bjuder på lite bilder från när man varit i stugan och luleå som jag har lovat.
Här kommer dom..



Vid stugan


Micke fryser och kollar om isen håller :) *haha*


Pappa och son =)

I luleå

Badar


Faster matar wille =)


Ronja


Söt unge ;D

Puss på er - ♥ -


Kommentarer
Postat av: Helena

Han är ju så go man kan bli :D! Inte visste jag att det var sådär mkt snö däruppe, fast den kanske har försvunnit nu iofs :P

2009-11-03 @ 23:10:14
URL: http://completelyme.blogg.se/
Postat av: mamma

?har du flera hem, var ska du bo?

kul att alla hade roligt, vi också.

2009-11-04 @ 22:08:15
Postat av: mamma

?har du flera hem, var ska du bo?

kul att alla hade roligt, vi också.

2009-11-04 @ 22:08:43

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0