Morron!

Nu vecka och ny dag men dåligt väder. Pappa väkte mig idag på morgon efter han hade förit mamma till bussen mot töre och han skulle till Torne. Det var bara dags att stiga upp då efter ett tag, kändes som att jag vill sova nåmer, konstigt nog. Idag är mina planer att ringa soc, städa och vara med lilla vilda wille såklart. Mer kommer inte hända idag vad jag vet just nu. Wille var lite dålig igår men idag är han jätte pigg och glad medans jag har börjat gå ont i halsen nu också, förvånar mig inte om jag tappar rösten lite som jag alltid gör när jag är så här sjuk. Jag kan inte prata högt för då börjar jag hosta som satan.

Nåväl, nu ska jag gå til vilda wille =)
*Kramar*  -♥-


Kommentarer

Vad hade du på hjärtat? :

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0